SEO Contentment

Що таке SEO і навіщо це потрібно
SEO – це оптимізація сайту під пошукову видачу. У поняття оптимізації входить як внутрішня оптимізація, так і зовнішня. Але починається SEO не з цього. Воно починається з аналізу конкурентів і збору семантичного ядра
Навіть якщо ваш сайт вже опублікований і наповнений, ми все одно зберемо SEO ядро, яке буде відповідати конкурентним запитам.
Формуємо семантичне ядро

  1. Зібрані запити з усіх можливих джерел
  2. Зібрані підказки в «Яндекс» і Google
  3. Враховано частотні жаргонні вирази, помилки, скорочення або можливі варіанти назв
  4. Cемантіческое ядро ​​актуально
  5. Виключені нецільові запити

Саме по цих запитах ми і будемо просувати ваш сайт в ТОП в пошуку.
Далі дивимося на внутрішню і зовнішню оптимізацію сайту

Внутрішня SEO оптимізація сайту включає в себе безліч факторів, які безпосередньо впливають на ранжування сайту в Google
Технічні фактори внутрішньої оптимізації включають в себе:

  1. Оптимізація тега Title
  2. Оптимізація мета-тега Description
  3. Заповнення тега Keywords
  4. Оптимізація заголовків
  5. Розподіл посилального ваги на користь важливих сторінок
  6. Видалення битих посилань
  7. Реалізація хлібних крихт
  8. Внутрішні посилання
  9. Відсутність прихованого тексту
  10. Формування швидких посилань
  11. Оптимізація зображень і ALT
    Важливо, щоб кожна сторінка сайту відповідала певним запитом і відповідала на питання користувача.
    Зовнішня оптимізація сайту
    Зовнішня оптимізація сайту полягає перш за все в зручності користування ним. Якщо сайт погано виглядає на мобільному або на планшеті, то він перестає подобатися людям і пошуковим системам, а значить, буде знижений у видачі. Такий сайт не принесе користі. Тому, перевіряємо сайт на мобільних пристроях і оптимізуємо швидкість завантаження на них.
    Загальна формула оптимізації сайту
  12. Швидкість сайту, можливість легко і швидко знайти послугу
  13. Простота використання
  14. Наявність https-протоколу (підписаного SSL-сертифіката)
  15. Зрозумілі і доступні послуги
  16. Відсутність реклами сторонніх сайтів
  17. Опис послуг
  18. Юридичні реквізити та ліцензії / сертифікати
  19. Реєстрація через соціальні мережі в разі потреби
  20. Регіональна прив’язка сайту
  21. Посилальна маса
  22. Контент
  23. Блог / статті
  24. Розділ «Питання-відповідь»
  25. Сторінки з тегами
  26. Приклади робіт
  27. Регулярна публікація контенту
  28. Форматування контенту
  29. Використання фотографій та інфографіки в контенті
  30. Ні граматичних і орфографічних помилок
  31. Унікальні тексти
  32. Можливість додати сторінку в закладки і поділитися нею

Навіщо все це потрібно? Правильно налаштована SEO і написаний контент просуває сайт в пошуку без вашої участі і зливання бюджету на рекламу.